W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji należy:
-dołączyć do reklamowanego towaru dane kupującego wraz z numerem zamówienia oraz kopią dowodu zakupu,
-umieścić notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem),
-wysłać towar na adres:
Bike 4 All Dominik Przybyszewski
Ul Dragana 5/37
80-807 Gdańsk
-na swój koszt.
Bike 4 All Dominik Przybyszewski przesyła reklamowany towar do producenta, dystrybutora a po rozpatrzeniu reklamacji odsyła na swój koszt.
UWAGA! Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt.
Dniem wniesienia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej wniesienia. W ciągu 14 dni Użytkownik otrzyma odpowiedź zawierającą uzasadnienie, a także informację o trybie odwoławczym.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję i kwotę.